0

Unimedia intră în portofoliul Realitatea-Cațavencu

9 decembrie 2009 | niciun comentariu

Cel mai mare portal moldovean de știri, Unimedia, va fi operat de anul viitor în parteneriat cu Publika TV, filiala locală a trustului Realitatea-Cațavencu (GRC).

Odată cu Unimedia, vor intra în portofoliul GRC și celelate componente ale companiei moldovene New Media Group, Ladyclub.md și situl de limbă rusă Vesti.md, precum și regia de publicitate online AdCenter.

Am acceptat propunerea de parteneriat, deoarece considerăm că piața new media din Republica Moldova se află încă în faza incipientă de dezvoltare. Doar o combinație de resurse, noi pe partea de online, iar PUBLIKA TV pe partea de televiziune, vor putea aduce consumatorului de știri o experiență unică în accesarea informațiilor în real time. Ținând cont de toate acestea, ne exprimăm certitudinea că, într-un final, consumatorul nostru va fi cel mai mare câștigător al acestui parteneriat.
Tudor Darie, fondator New Media Group


New Media Group a fost lansată în ianuarie 2007 de patru tineri antreprenori (Vasile Galușca, Tudor Darie, Dumitru Ciorici și Sergiu Galușca) și s-a dezvoltat rapid, ajungând prin produsele sale la peste 215.000 de vizitatori unici lunar, într-o piață estimată la 1 milion de vizitatori unici.

Publika TV a primit la 6 decembrie licența pentru o televiziune de știri în Republica Moldova, urmând să pornească emisia la începutul lui 2010.

Principalul concurent al trustului Realitatea-Cațavencu pe piața din Republica Moldova este trustul Jurnalul, proprietarul portalului Jurnal.md, care la fel a lansat o televiziune de știri prin satelit în toamna acestui an.

Via Realitatea, Victor Ciobanu, Inconstantin.

2527 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: