0

Prima campanie integrată Romtelecom

24 iunie 2009 | niciun comentariu

Sigur ați văzut cu toții noua serie de reclame de la Romtelecom. E vorba de reclamele cu psihopatul pe care nu-l ia nimeni în serios.

Chiar dacă prima—cea pentru Romtelecom Voce—rulează deja de o lună, numai de curând au intrat la tv și continuările. Cu ocazia asta, și Clicknet și Dolce au intrat în aceeași campanie.

Pentru cei care nu știu despre ce vorbesc, să vă împrospătez puțin memoria. Iată una dintre reclamele din serie:

Reclamele au prins bine: cine n-a auzit deja faimosul “Știu cine ești”? Așa deci primul scop, promovarea brandurilor, e realizat. Apoi ofertele au ajuns și ele la urechea publicului. Eu de exemplu am reținut că Internetul de la Clicknet îți aduce o consolă Wii: că am reținut una din trei oferte la la prima vedere e chiar o performanță pentru Romtelecom (dacă majoritatea celor care au văzut reclamele țin minte una dintre oferte, e destul).

Mai mult, faptul că același personaj joacă în toate cele trei reclame, asociază în sfârșit cele trei branduri într-unul singur: de unde pot înțelege că într-un singur pachet primesc telefon fix, internet și televiziune. Asta nu înseamnă că mă și mut pe Dolce sau Clicknet. Dar sunt alții care o vor face.

Deci reclama și-a atins scopurile: bravo Graffiti BBDO, bravo Romtelecom!

1740 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: