0

Premiile Webstock 2010: Și câștigătorul este…

16 septembrie 2010 | 2 comentarii

Când vine vorba de un eveniment gen Webstock, nu se pune niciodată problema de cine câștigă sau cine pierde. Și-așa nimeni nu-și mai aduce aminte de cine a luat onorurile acum un an, cu atât mai mult în urmă cu doi ani; însă toată lumea pare să fi rămas cu discursul Adinei Mădularea (Hi5-ul este OTV-ul Internetului românesc) de anul trecut sau cel al Bogdanei Butnar despre pericolul rețelelor sociale.

Cu siguranță că și Webstock 2010 are porția lui de momente memorabile, dincolo de orice competiție sau rivalitate.

LinkedIn și Neogen, cele mai educate rețele de socializare

Mădălin Vladu (Daedalus Millward Brown) a prezentat un amplu studiu realizat în rețelele sociale din România, care arată în sfârșit negru pe alb că Facebook este cel mai frecventat instrument de socializare din România. 70 la sută dintre participanții la studiu folosesc în primul rând Facebook, iar abia apoi o altă rețea socială ca hi5, Twitter sau Flickr. Surprinzător, la capitolul profesie/studii, utilizatorii sitului românesc Neogen iau fața la acest Facebook, care a fost în ultimul an principalul beneficiar al exodului utilizatorilor de hi5 (LinkedIn duce trena, cu cel mai mare procentaj de utilizatori cu studii superioare).

Heineken și marketingul de gherilă

Berarii au venit la Webstock cu o campanie de marketing inedită: Anul trecut în timpul grupelor Champions League, cei de la Heineken au programat un concert de muzică clasică la aceeași oră cu meciul dintre Real Madrid și AC Milan și cu ajutorul unor complici (iubite, șefi, profesori) i-au convins (a se citi obligat) pe mai mulți bărbați italieni să vină la operă în loc să se uite la fotbal. Ce a urmat…

Câștigători

La final, iată lista câștigătorilor de la toate cele 12 categorii:

1. Publishing – Cook’n Rolla (Trilulilu)
2. Utility – ZeList Monitor
3. Viral – La mall (Ca$$a Loco/Trilulilu)
4. Social networking – pasiunea.eu
5. User Generated Content – plimbarescu.ro
6. Audio/Video: KoVideo
7. Blogging campaigns – coffeechat.ro
8. Special Projects (Brands) – Școala de bani
9. Aplicații de Facebook – HotelPeeps
10. Facebook Fan Pages – Decât o Revistă
11. Microblogging – Inna
12. Diverse – Iubesc Brașovul

2187 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

2 comentarii

  1. alleks:

    “i-au fața acestui Facebook” -> corect e “iau”. Thanks pentru listă, deși n-ar strica și linkurile.

  2. Dan:

    @alleks, am corectat, am adăugat și linkurile. Ms de atenționare.

Postare comentariu: