0

Okidoki, tot mai vizibil

31 mai 2009 | niciun comentariu

Motorul de căutare românesc Okidoki se pregătește de o nouă lansare.

Dacă la sfârșitul lui 2008 cei de la MediaPro promiteau să facă din Okidoki un concurent serios pentru Google, la 6 luni proiectul nu e mai mult decât un spectator în Internetul românesc.

Chiar și așa, zilele astea s-a vorbit tot mai mult de o lansare adevărată a motorului de căutare (okidoki e încă la statutul de beta), cu o promovare serioasă, mai ales că a ajuns deja la un punct în care poate fi folosit cu succes în căutarea pe Internet.

Primele semne au apărut în siturile MediaPro Interactiv: deja promotor.ro și zf.ro și apropo.ro au toate câte o căsuță de căutare “powered by okidoki”, iar la rând sunt toate siturile din trust, inclusiv prosport.ro, sport.ro și protv.ro (care au cel mai mare trafic). Ne mai putem aștepta și la interconectare cu messengerul lor, Alonia.

Cât despre calitate, se simt câteva îmbunătățiri la Okidoki de la lansarea din iarnă, printre altele, împărțirea siturilor pe categorii și funcția de sugestii pentru greșeli de tastare (de exemplu atunci când cauți “ckuj” îți sugerează “cluj”).

În plus înscrierea în motorul de căutare se face foarte repede. Deja smash.ro e acolo în categoriile “Bloguri, Portaluri, Distracții, Sport”, cum se vede și în imaginea din dreapta.

1842 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: