0

Okidoki devine motorul de căutare implicit pentru clienții Romtelecom

5 iulie 2010 | niciun comentariu

Clienții serviciului de Internet Clicknet vor primi de astăzi o pagină personalizată de fiecare dată când tastează o adresă greșită în browserul lor de web.

Romtelecom și Apropo Media (dezvoltatorul Okidoki) au ajuns la un acord să înlocuiească pagina implicită de eroare DNS cu o listă de soluții alternative puse la dispoziție de Okidoki.ro, un motor de căutare web autohton.

830 de mii de clienți de Internet în bandă largă vor beneficia automat de pe urma acestui nou serviciu, iar Okidoki va profita de toți aceștia pentru a-și lărgi cota de piață infimă pe care o are deocamdată în războiul cu Yahoo! și Google.

Nu a durat mult și au apărut și vocile care critică decizia Romtelecom, cu argumentul că este imoral și posibil chiar ilegal ca un serviciu contracost (Clicknet) să fie încărcat cu publicitate, în aceeași manieră în care unele situri sunt încărcate cu enervantele ferestre pop-up.

2800 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: