0

Ofensiva AdWords în România

25 iulie 2009 | niciun comentariu

Google a pornit într-o campanie puternică de promovare a spațiilor publicitare AdWords, după ce și-a reușit crea un număr destul de mare de publisheri care să publice bannerele din rețea.

După ce tot luna asta au început să ofere vouchere AdWords clienților Băncii Transilvania, zilele trecute compania a trimis publisherilor de bannere AdSense coduri promoționale pentru migrarea la AdWords. Adică de la simple situri purtătoare de bannere Google la clienți pentru aceste bannere.

Totuși codurile promoționale au câteva hibe: deși în teorie nu obligă la nimic, nu pot fi folosite fără introducerea unor date de card, iar mai mult, sunt valabile doar pentru serviciile de publicitate post-plătite. Pentru servicii cu plata anticipată (pre-plătite), codul promoțional poate fi folosit doar după ce se face o primă plată din cont (minim 40 de lei), plus suma de activare a serviciului (20 de lei).

1377 vizualizări, 2 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: