0

O reclamă românească, copiată în străinătate?

2 mai 2011 | niciun comentariu

Publicitarii din România se laudă de foarte mulți ani cu distincții la cele mai mari festivaluri de profil din lume, de unde putem și deduce că ideile lor au primit multe aprecieri. Dar se poate merge într-atât de departe cu aceste aprecieri încât să vedem o reclamă difuzată în urmă cu câțiva ani în România reîncălzită și apoi difuzată în toată Europa?

Reclame-tv.ro ne prezintă o reclamă creată în 2010 pentru Renault, de agenția Publicis:


Publicis / Franța / 2010

Pentru cei care nu stau degeaba și beau cafele toata ziua, care-și folosesc mâinile nu doar pentru a saluta, pentru aceia care nu cred că ascuțitoarea e o unealtă, pentru aceia care muncesc nu doar se prefac, noul Renault Master.

Dacă o comparăm cu reclamele la Zaraza din 2007, nu putem ignora similitudinea:


Next Advertising / România / 2007

Zaraza îi salută pe toți cei care nu răzuiesc etichete ca să câștige șepci, nu caută lănțișoare de aur în parizer și nu au ca motto în viață zicala „prost să fii, noroc să ai”. De la Zaraza pentru adevărații domni din România, respect.

2393 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: