0

Neogen se pregătește de redesign

5 martie 2010 | niciun comentariu

Pe o piață foarte concurențială, dominată de siturile internaționale hi5 și Facebook, o rețea românească de socializare poate lupta cel mult la retrogradare. Dar Călin Fusu, directorul Neogen, mai are câțiva ași în mânecă în lupta cu giganții americani și speră să aducă singura rețea socială românească get-beget din top 100 acolo unde chiar să conteze.

Conform refresh.ro, chiar în cursul acestei săptămâni, Neogen va trece printr-un redesign, cu accent pe comunitățile locale (ce se întâmplă în orașul tău: oameni, discuții, anunțuri). Dar acest redesign va înseamna totodată și o nouă așezare în pagină: conținutul din pagina de utilizator va fi dispus pe trei coloane, una pentru informațiile de profil și canale, alta pentru actualizări și ultima pentru reclame.

Un design care seamănă destul de tare cu Facebook, însă Fusu se grăbește să ne contrazică: “Ar fi cea mai mare prostie sa copiezi Facebook, e ca și cum ai încerca să concurezi cu Google, sau te-ai poziționa pe linia ferată în fața trenului… Neogen încearcă să se diferențieze de Facebook”.

3367 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: