0

Începutul sfârșitului pentru Facebook? Ei neagă zvonurile

14 iunie 2011 | niciun comentariu

Rețeaua de socializare Facebook a pierdut șase milioane de utilizatori în Statele Unite luna trecută, și încă câteva milioane în Canda, Rusia și Regatul Unit.

Dar în restul lumii rețeaua crește pe zi ce trece. Luați România de exemplu, unde Facebook a depășit 3,6 milioane de utilizatori.

Un studiu realizat de InsideFacebook arată că deși nu mai are mult până va atinge 700 de milioane de utilizatori cu ajutorul piețelor emergente, în țările bine dezvoltate Facebook începe să se scufunde.

Cine pierde, cine câștigă?

Eșecul unuia înseamnă succesul altuia. Twitter are un mare potențial de câștig de pe urma pierderilor Facebook: în vest cel puțin, Twitter acaparează o porție mult mai mare din timpul petrecut online, din simplul motiv că îi ajută pe oameni să rămână în permanent contact cu companiile, ziarele, sportivii, cântăreții și actorii lor preferați.

De exemplu, sunt mai multe șanse să dai de Inna în persoană pe Twitter, față de pagina ei de Facebook (unde e evident că managementul se ocupă de mesaje).

În realitate, pe Facebook totul se învârte în jurul amicilor. Pe Twitter, vedetele fac legea. Și știm cu toții că vedetele au viețile cele mai palpitante…

Fie vorba între noi, Facebook nici nu vine cu nimic nou față de vechiul hi5, altceva decât o doză mare de publicitate. O problemă reală e că multă din această publicitate este gratuită: săptămâna trecută, Franța chiar a interzis orice referire la Facebook și Twitter pe televizor, într-un ultim efort de a proteja concurența, inconștient afectată de frazele gen „Hai cu noi pe Facebook!

2454 vizualizări, 1 dintre care astăzi

Articole similare

Postare comentariu: